איך בונים אב טיפוס?

איך בונים אב טיפוס? תהליך ייצור מוצר עובר במספר תחנות חשובות ולא ניתן להגיע למוצר מוצלח בלי לבדוק תחילה אם הוא אכן עובד. כיצד ניתן לעשות זאת? על ידי בנייה של אב טיפוס תוכלו לבחון את המוצר שלכם לפני יציאתו לשוק ולגלות דברים חשובים שלא ניתן לגלות בדרכים אחרות.

מתי צריך לבנות אב טיפוס?

אב טיפוס הוא בעצם דגם ראשוני של המוצר שלכם ויש לו מספר תפקידים חיוניים, כמו הפקת סרטי תדמית, פגישות עם משקיעים פוטנציאליים, ביצוע סקר דעת קהל ועוד.

יתרה מזאת, ישנם מוצרים שחייבים לבנות עבורם אב טיפוס על מנת שיוכלו לקבל תקן ישראלי וכדי שניתן יהיה לבחון אם הם בטיחותיים.

שלב התכנון הראשוני בכל מוצר הוא תאורטי בלבד, ולעתים התאוריה פשוט לא עובדת. לכן, כדי לבחון אם עיצוב של מוצר מסוים יכול לתפקד במציאות, חשוב לבנות דגם ראשוני, וכאן נכנס לתמונה האב טיפוס.

איך בונים אב טיפוס?

בנייה של אב טיפוס היא משימה מקצועית שצריך להותיר בידי המקצוענים, ולכן בשלב הראשון תצטרכו לגייס מהנדסים ומעצבים תעשייתיים.

כיום קיימות מספר שיטות לבניית אב טיפוס, ולכן צריך להתייעץ עם מומחים שמכירים את השיטות השונות. לאחר שתימצא השיטה הטובה ביותר לבניית האב טיפוס שלכם, ניתן יהיה לעבור לשלב התכנון.

מהנדסים ומעצבים תעשייתיים ישתמשו בתוכנות הדמיה ייחודיות כדי לעצב את המוצר שלכם "על הדף". לאחר שלב התכנון ניתן יהיה לעבור לשלב שבו ייקבע אילו חומרי גלם ישמשו בבניית האב טיפוס.

חשוב שאותו אב טיפוס יתפקד באופן דומה כמו המוצר האמיתי, ולכן השלב הזה חיוני מפני שהוא מאפשר לבחון אילו חומרי גלם יהיו הטובים ביותר עבור המוצר המוגמר.

לאחר השלבים של העיצוב הראשוני בתוכנות תלת מימד ובחירת חומרי הגלם ניתן יהיה לעבור לשלב של בניית המודל שלכם. אחת הדרכים לבניית מודל של אב טיפוס היא באמצעות מדפסות תלת מימד, אך במקרים רבים האב טיפוס יורכב באופן ידני מפני שהוא עדיין המדויק ביותר.

לאחר שהאב טיפוס שלכם מוכן תוכלו לבחון אם הוא מתפקד כמו שהמוצר הסופי אמור לתפקד. חשוב לציין שבכל שלב בתהליכים של ייצור אב טיפוס תוכלו להתייעץ עם המומחים שאתם עובדים איתם כדי להעלות נקודות חשובות, להציג את הרעיונות שלכם לגביי המוצר ולוודא שהכל מתנהל כהלכה.

בתום התהליך יהיה לכם אב טיפוס מוגמר שתוכלו לבחון ולהציג בפני האנשים שאמורים לבחון אותו גם הם. אותו אב טיפוס יאפשר לכם לגלות ליקויים במוצרים, כך שתוכלו לתקן את כל מה שצריך לתקן עד שתגיעו למוצר הטוב ביותר עבור קהל היעד שלכם.

ראו גם: עיצוב תעשייתי | הנדסת מכונות

חזרה אל און הנדסה

יתרונות החברה על המתחרים שלנו

קשר ישיר

קשר ישיר בין הלקוח לצוות הפיתוח.

יכולות ייצור

יכולות ייצור והתחייבות לייצור דגמים באחריות החברה ולא באחריות הלקוח.

תכנון ופיתוח

תכנון ופיתוח תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים תוך התחשבות ביעדי הלקוח לתחילת שיווק המוצר שלו.

פרויקטים נוספים

הצג את כל הפרויקטים >

אלמנטים פיסוליים לישיבה
ריהוט אורבני

אלמנטים פיסוליים לישיבה

כותרת מעניינת און הנדסה היא חברת בוטיק המתמחה בפיתוח, תכנון וייצור מוצרים. במשך 15 שנות פעילות פיתחנו היכרות עמוקה עם הקשיים והאתגרים בפיתוח מוצרים, ויצרנו

קרא עוד »

לתיאום פגישת הכרות

בהקמת מוצר נדרשת מומחיות רבה בתחומים רבים. 

אצלנו באון הנדסה תמצאו את מעטפת השירות התומכת בכל מרכיבי המוצר.

בהקמת מוצר נדרשת מומחיות רבה בתחומים רבים. 

אצלנו באון הנדסה תמצאו את מעטפת השירות התומכת בכל מרכיבי המוצר.

לכל כך הרבה יזמים יש רעיונות טובים. אבל מה עושים עם זה? לאיפה מתקדמים מכאן?

כדאי לקרוא את הטיפים ליזם של און הנדסה שמלווה את הרעיון משלב הסקיצה ידנית ועד למוצר המוגמר

פטנט – מילת החלום.

אצלנו באון הנדסה נלווה אותך לאורך הדרך מהרעיון ועד לרשימת הפטנט.

שיווק – סוד ההצלחה.

אם תעשו את זה נכון תגיעו רחוק.

החברה מתמחה בשיווק בין-לאומי ומקומי, מפיקה סרטוניי מוצר ברמה הגבוהה ביותר בשוק.

היי, בואו נעבוד ביחד!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

היי, בואו נעבוד ביחד!

השאירו פרטים ונחזור אליכם...